miercuri, 6 ianuarie 2010

Cine sunt?

Ma numesc Axenia Catre, am 29 ani si sunt din Iasi. Am studiat la Universitatea de Arte "George Enescu", domeniul Arte Vizuale, sectia Grafica de Sevalet.

Din copilarie am fost atrasa de culoare, forme si jocul acestora. Contactul cu arta "veche" din paleolitic pentru mine a fost foarte important. M-am simtit atrasa de la inceput de inciziile pe diferite materiale, de modul deosebit de stilizare a formei si expresivitatea desenelor, a liniei. Exista in aceasta perioada o sinceritate absoluta, transmiteau informatii si sentimente fara a constientiza latura artistica. Apar atunci, mastile pentru ceremonii, manifestari artistice in care sublimul se invecineaza cu hidosul. Incerc sa traiesc acelasi sentiment deosebit de permeabilitate pentru puterile magice, de a invinge teama.

Exista doi artisti in arta moderna care-mi sunt foarte aproape de suflet. Pablo Picasso si Gustave Klimt! Primul, este inventiv, descopera calitati plastice in orice material. Al doilea este interesat de tematica mitologica, un mare maestru al motivelor decorative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti, puteti comenta sau lasa un mesaj